سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

پیشرفت شیعیان وهابیون را عصبانی کرده است

    نظر

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار رییس و معاونان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با بیان اینکه امروز هجمه بر ضد مکتب اهل بیت و تشیع بسیار زیاد شده و این موضوع نشانگر پیشرفت ما بوده است، اظهار داشتند: پیشرفت مکتب اهل بیت و تشیع موجب عصبانیت وهابیون و دشمنان شده است.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه الان بحمدالله وضع شیعه از نظر سیاسی و اجتماعی بسیار بهتر شده است، به وضعیت کشورهای ایران، عراق و لبنان اشاره کرد و ابرازداشتند: وهابیون از اقتدار شیعه هراسان هستند و بیداری اسلامی نیز بر عصبانیت آنها افزوده است.

 ایشان در ادامه وهابیون را خطری برای جهان اسلام دانسته و تاکید کردند: متاسفانه این فرقه با صرف هزینه های هنگفت و با با اقدامات دور از عقل و منطق موجب بدنامی دین مبین اسلام شده اند، در حالی که دین اسلام دین محبت و صفا است نه دین خشونت و قتل و کشتار بی گناهان.

 ایشان در ادامه ماموریت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را بسیار مهم و سنگین توصیف و با بیان توصیه های به مسؤولان این سازمان، تاکید کردند: توجه به امور زیربنایی از جمله ساخت مسجد، مدارس علمیه و خانه های عالم از جمله اموری است که به تقویت بنیه های فرهنگی و دینی جامعه کمک می کند.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: متاسفانه هنوز دولت و مجلس ما آن توجه لازم را به این مساله پیدا نکرده اند که باید از طریق معرفی مکتب وارد شویم، متأسفانه این سازمان بودجه کافی در اختیار ندارد باید توجه داشته باشیم که از طریق کارهای فرهنگی می توان جلوی بسیاری از مسائل را گرفت.

 ایشان تصریح کردند: ساخت مدارس علمیه در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق آسیب پذیر از نظر فرهنگی امری بسیار مهم و لازم است و باید کاری کنیم که این زیرساخت ها تامین شود.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه با اشاره به فعالیت شبکه ماهواره ای ولایت که بینندگان بسیاری نیز در سراسر جهان دارد، خطاب به رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابرازداشتند: شما باید از امکانات خود استفاده کرده و شبکه های مجهز به زبان های مختلف دنیا راه اندازی کنید