سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

همانند شهید مصطفی احمدی روشن پشتیبان ولایت فقیه باشید

    نظر

مراسم رونمایی از کتاب «من مادر مصطفی» امروز با حضور نویسنده کتاب رحیم مخدومی، صدیقه سالاریان، مادر شهید مصطفی احمدی روشن، فاطمه بلوری کاشانی همسر شهید و جمعی از اهلی فرهنگ و ادب در سالن «بیداری اسلامی» وبه همت موسسه «رسول آفتاب» رونمایی شد.

فاطمه بلوری کاشانی همسر شهیدمصطفی احمدی روشن درباره تعریف خود از شهید، بیان داشت: چند جمله نمی تواند درباره شهدا کفایت کرده و حق مطلب را ادا کند و آقا مصطفی هم یک شهید بوده و ویژگی های بارز بسیاری داشت.

وی اضافه کرد: بارزترین ویژگی شهید مطصفی احمدی روشن، اخلاص بالای او بود که او را سربلند کرد، خداوند در این دنیا و بعد از شهادتش چه موجی در این جامعه ایجاد کرد و این مزد دنیوی این شهید به شمار می رود.

بلوری کاشانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این شهید یک کاتالیزگر بوده، گفت: مصطفی کار خودش را بسه خوبی می دانست، تسلط خوبی بر کارهای خود داشت و در مکانی کار می کرد که یکی از حساس ترین بخش کشور محسوب می شد و معتقدم این شهید توانسته نقش کاتالیزگر را در آنجا ایفا کرده باشد.

وی افزود: معتقدم مصطفی کار خود را تا حد بسیاری به سرانجام رساند و غنی سازی 20 درصدی که انجام شد از کارهای این شهید بود که در آن قسمت مصطفی نقش کلیدی داشت و به نوعی این کار را گروه انجام داد اما دوستانش او را رهبر گروه می دانستند.

این همسر شهید عنوان کرد: مصطفی بسیار ولایت پذیر و مخلص بود و علائق درونی و تظاهر بیرونی نداشت و به نوعی به مقام معظم رهبری علاقه بسیاری داشت تا حدی که وقتی متوجه شد که مقام معظم رهبری به سایت نطنز توجه بسیار دارند، پای کار ماند و بدون تظاهر، اهل عمل بود و به انجام کار پرداخت.

وی اضافه کرد: با ترور مصطفی نه تنها ترس در میان جوانان و مردم افزایش نیافت بلکه برخی از دانشجویان رشته های درسی خود را تغییر دادند، حتی در اقوام و دوستان تحولی ایجاد شده و علاقه مند هستند به سایت نطنز بروند.

بلوری کاشانی در پایان با اشاره به جوانان و ملت ایران، گفت: همانند مصطفی، پشتیبان ولایت فقیه باشید.