سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

آدم رسما خائن از کشور خارج می شود بعد با مطلب انتقادی یک وبلاگ ن

    نظر

انتقاد حجت الاسلام انجوی نژاد از برخورد تند قضایی با وبلاگ نویسان+صوت

مدعی العموم؛ مدعی برادرش است

حجت الاسلام انجوی نژاد در سخنرانی مراسم احیاء شب 21 رمضان در حسینیه سید الشهداء (ع) شیراز با انتقاد از برخورد تند با وبلاگ نویسان گفت: جوان اگر به سمت انتقاد نرود که در مملکت مشکل بوجود می آید چرا که بزرگترها و میانسال ها در این طور مسائل به محافظه کاری می پردازند.

دانلود صوت سخنرانی

وی با اظهار این مطلب که البته جوانان هم طبق سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری باید اخلاقی وارد این مباحث شوند افزود: بنا بر همین فرمایشات هم هست که اگر جوان در این خصوص تند هم رفت نباید با او برخورد چکشی کرد باید برای او توضیح داد ، رهبری می فرمایند تندروی جوان را درک کنید ، نه این که برخورد تند قضایی کنید.
وی گفت: از این مسئله خیلی خوشحال می شویم که در بحث سیاسی ما امنیت برای تهمت زدن نباشد و هر که هر چه خواست ننویسد ، آبروی مردم را نبرد ، تهمت نزند و خوشحال تریم که قوه قضاییه ما با اینطور موارد برخورد کند اما همانطور که عدل عدل است ظلم علی السویه هم عدل است ، همانطور که قوه قضاییه این موارد برخورد می کند باید با همه موارد این چنینی برخورد کند که : گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنچه هست گیرند.
اما وقتی با هر کسی پشتبانی ندارد برخورد می شود که آقا مثلا شما به فلان آدم توهین کردی ، الان که خیلی ها دارند توهین میکنند خب برو همه را بگیر.
مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز گفت : بنده با توهین موافق نیستم ولی با این طور برخورد هم مخالف ام ، و این که روی بعضی اشخاص حساسیت است ممکن است بعضی جاها سوء تعبیر بشود که فکر کنند ما برایمان تهمت مهم نیست تهم خورنده مهم است.
وی افزود:الان متاسفانه خیلی بزرگتر از این جرمها دارد اتفاق می افتد ، آدمهای رسما جاسوس و رسما خائن هر وقت دوست دارند از کشور خارج می شوند ، تحت هیچ تعقیب قضایی ای معلوم نیست باشند ، بعد یک آدمی در یک وبلاگ یک مطلبی نوشته ، خب نباید این طور برخورد تند شود که! باید در مبارزه با جرم اهم فی الاهم کنیم ، بله اینها در رده های آخرند که باید توصیه کنی که عزیزم این کار شما درست نیست ، شما اشراف نداشتی اشتباه نوشتی، همین و تمام .
اگر قرار باشد این مدل آدمها بروند زندان که باید یک اتوبوس بیاورید بگذارید دم در این حسینیه و بنده و نصف این جمعیت هم باید بیاییم زندان .
وی در پایان این بخش از سخنانش گفت: من متواضعانه عرض میکنم : با این طور برخورد ها بعضی وقتها انسان احساس می کند و سوء برداشت می شود که به جای این که بخواهد مدعی العموم باشد مدعی برادرش است.(روایت)