سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

یادداشت

    نظر

 در این فضای جهانی که ازدواج همجنس بازان در نیویورک قانونی می شود ، دختر پادشاهان عرب را در پارتی های شبانه می گیرند ، بازیکن تیم اسکواش غرق می شود ، رویانیان قرداد های میلیاردی می بندد و یورو هم تمام می شود . تحریم های ایران آغاز می شود .

خدا حفظ کند سعید قاسمی را می گفت : چقدر به این سیاسیون کپک گفتیم ، آقا شیر نفت را لااقل برای یک روز ببندید تا این ها به زانو دربیایند . (قریب به مضمون)

آنقدر نبستند که بالاخره خود آمریکا و اتحادیه اروپا بانی خیر شدند و بر تابوت خودشان کوفتند آن چه باید می کوفتند .

امروز که تحریم های ما آغاز شده است و روابط ما هم با آمریکا به سمت رادیکالیزه تر شدن می رود ، خدا را شکر می کنیم و به امید شکار 90 ناو و ناوچه ی نظامی آمریکا در خلیج فارس سر بر بالین می گذاریم .

ما که جنگ طلب نیستیم ، دستمان هم به خون مردم افغانستان ، لبنان ، فلسطین ، پاکستان و عراق آلوده نشده است اما خدا خدا می کنیم تا آمریکا در منطقه ما خریتی بکند تا آن موقع تفاوت را با برخورد ما احساس کند .

ما می شکنیم آن میزی را که همه گزینه روی آن است . ما دندان آمریکا را در دهانش خرد می کنیم . ما سگ وحشی آمریکا در منطقه را به تاریخ ملحق می کنیم و برای رویارویی با شیطان بزرگ و شیطانک ها لحظه شماری می کنیم .

خدا رحمت کند فرمانده پایگاهمان را که در جریان حمله آمریکا به عراق می گفت : بچه ها دعا کنید چون کم کم در باغ شهادت دارد گشوده می شود .