سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

تصاویر// لالههای خونین با گلستان ایران چه میکنند...

    نظر

کاروان شهدا که از سمت مناطق جنگی به سمت تهران در حکت است دیروز میهمان مردم محلات بود و با استقبال با شکوه این مردم مواجه شد.

کاروان شهدا با عبور از شهرهای مختلف قرار است روز شنبه 13 خرداد وارد تهران شود. در این مسیر شهرهای مختلف از قبیل قم میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

 

در زیر دلنوشته یکی از دانشجویان محلاتی را از حال و هوای ورود شهدا به این شهر با تیتر "شهر گل، گلستان شد" می خوانید:

امروز 10/خردادماه/1390 ساعت یازده ، ورودی شهر ، گلها همه سر تعظیم فرود آوردند از زیبایی و شکوه لاله های خونین و در زیر پای زائران آنان پرپر شدند.

امروز در محلات گل هایی از بهشت قدم برخاک نهادند و عطر بهشت را در این دیار پر کردند.

ساعت نزدیک یازده بود ، استاد کلاس رو تموم نمی کرد و دائم بچه ها سوال می کردند. تو دلم گفتم آخه این همه سوال بی مورد برای چیه ، خب با دقت گوش کنید که این همه سوال براتون پیش نیاد. سعی کردم با اشاره به استاد بفهمونم که دیر شده.

 

 

 

کلاس تموم شد سریع از کلاس زدم بیرون ، همه چیز رو چک کردم ، مرتب بود ، بچه ها منتظر و مینی بوس ها هماهنگ بودند.
تو چهره بچه ها نگاه می‌کردم، از تیپ بعضی هاشون تعجب کردم اصلا فکر نمی کردم اینها هم بیان استقبال از شهدا. کاروان شهدا در مدخل شهر ایستاده بود. اندکی منتظر ماندیم، تکان نمی خورند، به خودم گفتم خوب معلومه ما باید به استقبال بریم «ولی با چه رویی» ، بهشون چی بگیم، بگیم با اون آرمان شهری که برایش جنگیدند چه کردیم!


چه جوری در مقابلشون سرمون رو بالا بگیریم ، درحالی که اونا جون خودشون رو کف دست گرفتند و مقابل سلاح دشمن ایستادگی کردند در حالی که ما حاضر نیستیم در جنگ کنونی حتی اندکی فکر کنیم.
اونا تو جنگ سخت و نظامی، وجبی از خاکشون رو رها نکردند و در جنگ نرم در حال از دست دادن اعتقاداتمون هستیم.اونا تو جنگ گوش به فرمان رهبرشون بودند و ما . . . .

به اولین ماشین رسیدم ، چشمم به اولین تابوت خورد ، حسی از شادی و غم ، یه حس توصیف نشدنی تمام وجودم رو گرفت ، حسی که فقط تو کربلا اونم تو بین الحرمین بهم دست داده بود، گلوم فشرده شد و . . . .

ولفجر8 ، شلمچه جزیره مجنون و . . . یعنی چی؟ پس اسماشون کجاست؟ هیچ اسمی نبود و فقط نوشته شده بود شهید .
روی تابوت ها پر از التماس دعا و دلنوشته بود ولی یکیش خیلی به چشمم اومد:

شهدا! شما زنده ها،ما مردگان را دعا کنید

 

...