سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

نسخه چاپیارسال به دوستان فرماندار شیراز: بازدید از مناطق محروم ش

    نظر

فرماندار شیراز با بیان اینکه بازدید از مناطق محروم این شهرستان ادامه می‌یابد، گفت: مصوبات بازدید از مناطق شهری و روستایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

خبرگزاری فارس: بازدید از مناطق محروم شیراز ادامه می‌یابد

جواد زرین‌کلاه بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک سهل‌آباد شیراز، با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر و مناطق روستایی از جمله رویکردها و اولویت‌های مهم شهرستان شیراز است، اظهار کرد: در بازدید از این محله‌ها نیازها، مسائل و مشکلات این مناطق با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با بیان اینکه اقدامات مهم و موثری از سوی دولت در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و کم‌برخوردار انجام شده است؛ به کمبودها و معضلات شهری در برخی محله‌های شیراز اشاره کرد و افزود: رفع این کمبودها و عقب ماندگی‌های انباشته نیازمند توجه و اهتمام ویژه تمام دستگاه‌های مسئول است که عزم و اراده‌ای محکم را در این مورد از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان شاهد هستیم.

فرماندار شیراز اشاره‌ای نیز به مصوبات بازدید از مناطق شهری و روستایی داشت و تصریح کرد: مصوبات بازدید از مناطق شهری و روستایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شوند و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، بازدید از مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی ادامه می‌یابد.

زرین کلاه با بیان اینکه با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت باید گام برداشت، خاطرنشان کرد: ایجاد فضاهای سبز، بهسازی و تأمین امکانات بوستان‌های محلی، بازسازی و تجهیز مراکز فرهنگی، بازسازی و ترمیم آسفالت معابر و تأمین روشنایی از جمله اقداماتی است که اجرای آن‌ها در مدت زمان کوتاه امکان‌پذیر بوده و در رونق و آبادانی منطقه نیز موثر است.

وی در مورد مشکلات مطرح شده در شهرک سهل‌آباد شیراز اضافه کرد: جا‌به‌جایی نوری تیرهای چراغ برق در مسیر تردد خودروها که می‌تواند امنیت و سلامت شهروندان این منطقه را به خطر بیاندازد؛ به همراه تعریض خیابان اصلی شهرک سهل‌آباد در یک برنامه بلند‌مدت از سوی شهرداری منطقه هفت شیراز از جمله مصوبات این بازدید است که در این مورد دستورات لازم داده شد.

فرماندار شیراز در مورد خانه عالم مسجد امام حسین (ع) این شهرک نیز گفت: داشتن خانه عالم یکی از ضرورت‌های مهم در این شهرک محسوب می‌شود و اداره اوقاف و امور خیریه در این مورد مامور حل مشکل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تسریع در عملیات اجرایی احداث بلوار 45 متری سادات از سوی شهرداری منطقه از دیگر مصوبات این بازدید بود.

به گزارش فارس، در این بازدید سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی و مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان شیراز، شهردار منطقه 7 شیراز، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان فرماندار شهرستان شیراز را همراهی کردند.

...