سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

می خواهیم خودمان را موضوع انشا کنیم

متنی خطاب به شاهین نجفی

می روم به لحظه ها و واژه هایی که از تکرار آن ها حتی قلمم هم به عجز می آید . ثانیه هایی تکرار نشدنی در پس بغض های بی پایان .

نمی خواستم قلمی را که فدای ستارگان دوکوهه می کنم در راه فرزندان BBC  و  VOAنجس کنم . حسابی دلم گرفته بود . کربلایی بود . سامرایی شد .

فرزندان سامری پایشان را از گلیمشان دراز تر کردند و با کمال وقاحت به سلطان سامرا جسارت کردند .

درست است که می گویند انسان پاک فطرت به دنیا می آید اما من کسی را می شناسم که از همان اول پست فطرت به دنیا آمد . شاهین نجفی ، دانشجوی اخراجی ، دانشجوی سیگاری ، دانشجوی سی گاری !

حیوانی همجنس گرا ، هم بازی سارکوزی و هم پیاله ی نوچه های مرکل .

عکسش را با سگی در حال شنا دیدم اما نتوانستم تشخیص بدهم که کدامشان شاهین نجفی است .

می خواهم به بهانه این که به امام دهم ما توهین کردی ده بار آتشت بزنم . هر کسی با آل ابوطالب در افتاد ور افتاد . نمی دانم در این مدت پوشک های مارک اسرائیلی ات را از کجا تهیه کرده ای ؟! اما به تو پیشنهاد می کنم تا مصاحبه ی چند دقیقه قبل از مرگ جمالی فشی را گوش کنی !!

مزاج تربیت نشده ات بوی عرق های آمریکایی می دهد و عربده هایت مرا به یاد حرمله می اندازد . تو با کدام کمان می خواهی گلوی علی اصغر را نشانه روی ؟ تو با کدام خنجر می خواهی سر حسین را جدا کنی ؟

منطق منسوخت را با دین ناسخ اشتباه گرفته ای ؟ فاین تذهبون ؛ پسرک زشت ! وهم ات را با وحی اشتباه گرفته ای ؛ جوجه اردک زشت ! تو حیوان دست سازی بیش نیستی . شده ای آلت دست ابلیس .

می خواهم بگویم امشب حاج احمد بیاید به خوابت . شنیده ای داستان عراقی هایی که تا صورت امسال حاج احمد را می دیدند کپ می کردند . می خواهم در ماشین کپت کپ کنی .

می خواهم بر یزید و معاویه و عمروعاص و شمر لعنت بفرستم . می خواهم برای تو لگد بفرستم . می خواهم برای تو لحد بفرستم . بالاخره عیش و نوش های شبانه کار دستت داد .

تو خری هستی در لباس شیر . بازمانده ای از جنس مغول . از قبیله نامرد ها !! از قبیله نامزد ها . نام زدش !!

باز هم از پس بد مستی های شبانه ات آلبومی را قی کردی و دستانت کف زدند به افتخار تمام بی افتخاری هایت . دوست دارم عقده ی دلم را باز کنم و در کنارت انتحار کنم .

در کشتنت شک و شبهه ای نداریم . در چگونه کشتنت شبهه داریم . لعنت به بدخواه این وطن ، چه تنی و چه ناتنی . چه تو و چه ناتو !

تو مفسد فی الارضی ولی اون ور مرزی . لایمکن الفرار من حکومتک . از ترس مرگ خودکشی کن .

رسیدن از ناس به نسناس خرج زیادی ندارد . یک فنجان شراب آلمانی . خوب است این را بدانی که شیطان بزرگ هم دیگر هم پیر شده و هم خرفت ، تو که شیطانکی بیش نیستی و مسئولیت هر خری با گاوی است . تو همان شمری که تاریخ تولیدت 1400 سال عقب افتاده ، عقب افتاده !!

خیانت برای هیچکس پاداشی ندارد و کسی که روی پای دیگران می ایستد زود زمین می خورد . باد می آورد و سیل می برد . برنامه روزانه ات را دیده ام : دو رکعت یوگا بعدش آموزش رقاصی . بعدش نحوه احترام گذاشتن به کوسه ها در حال غواصی . بعدش اصول عقاید قاطی !!

تو روی عمو سبزی فروش ها را سیاه کردی ، بابا کرم شرم می کند از بردن اسمت . برای کشتنت سپا لازم نیست دو پا کافی است .

بی بته گی از سر و رویت جاری است . تو شاهین نجفی نیستی . شاهین لجنی هستی . حیوانی هستی از اهالی قبرس . فرزند ناخلف مرکب معاویه . تو کیش و مات می شوی .

قلمم را با این آیه تطهیر می کنم : اقتربت الساعه و انشق القمر .....

می خواهیم با کشتن تو خودمان را موضوع انشا کنیم .