سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

باید خوابی را هم که شب دیده بودیم به سازمان گزارش می دادیم!

    نظر

افشاگری اعضای جدا شده گروهک تروریستی منافقین درباره انحطاط درونی این سازمان رو به گسترش است.
یک عضو جدا شده این سازمان در گفت وگو با شبکه ماهواره ای آمریکایی اظهار داشت: «امثال رجوی مدام علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می کنند اما باید از آنها پرسید شما که نیرویتان را شبانه روز کنترل می کنید و به او اجازه نمی دهید فکر کند و حتی خوابی که شب دیده است را باید فردا صبح به مسئولش گزارش بدهد، آیا می توانید برای مردم آزادی بیاورید؟ هنوز ملت ایران متوجه جنایتی که شماها کردید نشده اند. سازمانی که کتاب خواندن در آن جرم است نباید دم از دموکراسی بزند. یادم می آید یکی از افراد سازمان از ساعت دوازده شب به بعد که همه باید نگهبانی می دادند، می رفت داخل ماشینش و کتاب می خواند. به خاطر این که در ملأ عام اجازه نداشت کتاب بخواند.»
وی که با نام مستعار یلدا معرفی شده همچنین گفته است: «یادم می آید وقتی «مریم قجر»(رجوی) فرد اول سازمان شد و اعلام کرد که می خواهد با مسعود ازدواج کند، حدود 150 تلفن در قسمتی از سازمان قرار دادند و به ما گفتند که همه باید تماس بگیرند و این خبر را به اقوامشان بدهند. گفتیم چرا؟ گفتند همه مردم باید بدانند که این اتفاق افتاده است. من الان زشتی این اتفاق را می فهمم. قبل از این که مریم رجوی مسئول اول سازمان بشود، اعضای سازمان با هم غذا می خوردند و هیچ مشکلی هم نبود. از روزی که این زن وارد سازمان شد، افراد را از هم جدا کرد و بین آنها اختلاف انداخت. اگر قبل از این کار کسی مشکل جنسی نداشت، مریم رجوی با این کارش چشم و گوش بچه ها را باز کرد.»
به گزارش جام نیوز، این عضو بریده سازمان منافقین درباره شوهای خیابانی سازمان و شعبده بازی های حاشیه آن گفت: اینها از کشورهای مختلف آدم می خرند و پول هواپیما و محل اقامت و هزینه چند روز اقامت را به آنها می دهند. افرادی از اتباع افغانستان و عراق و لهستان و ترکیه آورده می شوند تا سیاهی لشکر مجاهدین[منافقین] باشند و فقط تعداد بسیار اندکی ایرانی در میان آنهاست.
وی این را هم گفته که «اگر شما آرشیو شبکه ماهواره ای کانال یک را ببینید مشاهده می کنید که آقای «شهرام همایون» قبلا به مجاهدین فحش می داد، ولی الان صحبت هایش 180 درجه عوض شده است. از اینجا ما می توانیم بفهمیم که سازمان به او پول داده اند. برای سران سازمان هم فرقی نمی کند که طرف مجاهد باشد یا نباشد. به آقای همایون می گویم که با توجه به مصیبت های تک تک اعضای سازمان در اشرف، بیهوده دارد از مریم رجوی دفاع می کند و من برای او و تلویزیونش متاسفم.»