سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

کانون های قدرت و ثروت لابی می زنندتا دوباره به دانشگاه آزاد برگر

    نظر
مدیر کل مرکزی تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛
کانون های قدرت و ثروت لابی می زنندتا دوباره به دانشگاه آزاد برگردند/ میز رییس دانشگاه آزاد، میز داد و ستدهای سیاسی شده بود
مدیر کل دبیرخانه ی مرکزی تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد معتقد است:  میز رییس دانشگاه آزاد، میز لابی‌های سیاسی، داد و ستدهای سیاسی و میز رفت و آمدهای سیاسی شده بود .
مجتبی اکبری مدیر کل دبیرخانه‌ی مرکزی تشکلهای اسلامی دانشگاه آزاد در گفت و گویی که  اخیرا با نشریه پاتوق شیشه‌ای ارگان رسمی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اهواز داشته است، در مورد رویکرد مدیریت جدید در خصوص کانون های قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد و همچنین عملکرد مدیریتی 30 ساله جاسبی اشاره کرده است، که گزیده مهمترین این گفت و گو در ذیل آمده است:

* دانشگاه آزاد قرار بود محلی برای پرورش جوان‎ها و نیرو‌های انقلابی و آنانی که خود را از بند استبداد و استکبار ستم شاهی رهایی بخشیده بودند باشد، اما متاسفانه این دانشگاه در گذشته تبدیل به محلی برای مقابله با نظام شده بود.

* میز رییس دانشگاه آزاد، میز لابی‌های سیاسی، داد و ستدهای سیاسی و میز رفت و آمدهای سیاسی شده بود.

* در دانشگاه آزاد کارمندان و اساتید دلسوخته و اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان که بار مالی و معنوی و علمی دانشگاه را به دوش می کشیدند هیچ جایگاهی نداشتند.

* امروز کانون‌های قدرت و ثروت آن‌هایی که خون به دل آقا کردند، آنهایی که به پیکره نظام ضربه وارد کردند، کانون‌هایی که پول‌های کلانی را برای جریان فتنه خرج می‌کردند از دانشگاه آزاد یکی یکی کنار می روند.

* البته مفهومش این نیست که پاک سازی و پالایش شده‌اند قطعا آنها برنامه‌ریزی  می‌کنند، لابی می زنندتا دوباره به دانشگاه آزاد برگردند.

* اینها دانشگاه آزاد را مِلک شخصی خویش می‌دانستند .

* اینها دانشگاه آزاد را فضایی در مقابل ولایت می‌پندارند اما بدانند که امروز با توکل بر خدای تبارک و تعالی و ائمه اطهار و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری عرض می‌کنیم که جنبش دانشجویی ولایت مدار نخواهد گذاشت کانون‌های قدرت و ثروت دوباره به دانشگاه آزاد برگردند و زخم بر پیکره نظام بزنند.

* اعتقاد ما این است که با رفتن آقای جاسبی از دانشگاه آزاد که مطالبه همیشگی ما و همه دانشجویان دانشگاه آزاد بود و آمدن آقای دکتر دانشجو انقلابی در دانشگاه آزاد صورت گرفت و دوران گذشته تمام شده است و با وجود دکتر دانشجو و با تغییراتی که در بدنه مدیریتی دانشگاه صورت گرفت یک انقلاب مدیریتی در دانشگاه آزاد ایجاد کرد و انشاالله در مرحله بعدی که انقلاب فرهنگی در دانشگاه خواهد بود، با پالایش نیروهای سرسپرده و نیروهایی که در رفتار و کردارشان نشانه‌هایی از ضدیت با ولایت است کارفرهنگی بزرگی در دانشگاه آزاد رقم خواهد خورد.