سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

امکانات دانشگاه آزاد در اختیار میرحسین موسوی!

    نظر

یک عضو گروهک ملی – مذهبی در مطلبی تصریح کرد که تمامی امکانات و تشکیلات دانشگاه آزاد در انتخابات سال 88 در اختیار میرحسین موسوی بوده است.


به گزارش نگاه فارس به نقل از ندای انقلاب ،تقی رحمانی که پس از فرار از ایران در فرانسه ساکن شده است در مطلبی که در سایت ضد انقلابی «روزآنلاین» منتشر کرد ،بر ضرورت ایجاد توان تشکیلاتی،ارتباطی و شناخت مخاطب در برهه کنونی توسط فرقه سبز تاکید کرد و نوشت: در عرصه قدرت اگر بخواهی تاثیرگذار باشی باید به اندازه اعتبار و نفوذ فکری، توان مالی و سازمان مناسب و میزان رابطه با مخاطبان حامی خود توجه کنی.


وی در همین زمینه و برای نشان دادن تجربه این موضوع به فضای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و با تاکید برحمایت مالی و تشکیلاتی دانشگاه آزاد نوشت: در انتخابات 1388 تردید نباید کرد جدا از حمایت اقشار متوسط از موسوی و اقشار دیگری از کروبی، این امکانات مالی و تشکیلات دانشگاه آزاد بود که با حمایت از موسوی، امکان فعالیت فراگیر او را در ایران امکان‌پذیر کرد. همچنین این اعتبار خاتمی بود که در پشت موسوی قرار گرفت.


لازم به ذکر است در ایام فتنه 88 بسیاری از دلسوزان انقلاب نسبت به حمایتهای پیدا و پنهان دانشگاه آزاد از فتنه گران هشدار داده بودند.