سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

ابراز تاسف امام جمعه از گرانی ها

    نظر

امام جمعه شیراز گفت: مسئولان به جای بگو مگوها و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای برای از بین بردن گرانی و تورم چاره‌اندیشی کنند.

استکبار می‌خواهد به دنیا بگوید که این نظام نمی‌تواند زندگی مردم را تامین کند همان‌طور که مقام عظمای ولایت فرمودند، «سیاست استکبار زمین زدن ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی از راه اقتصاد است».

امام جمعه شیراز با بیان این پرسش که آیا مسئولان نباید سازوکار مبارزه با گرانی و تورم را فراهم کنند گفت: مسئولان در سال جهاد اقتصادی چه کردند و مطالبه مردم این است که آنچه رهبر معظم انقلاب در مورد حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی مطرح کرده‌اند، عملیاتی شود.

ایمانی با ابراز تاسف از گرانی‌های روزافزون و تعطیلی برخی از کارخانه‌ها خطاب به مسئولانی که برای مردم زحمت کشیده و خون دل خورده‌اند، تصریح کرد: دشمن با تمام توان برای شکستن اقتصاد ما به صحنه آمده است و اگر برنامه‌ریزی لازم را نداشته باشیم، بی‌تردید با شکست مواجه می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هم‌اینک شاهد مانور بسیجیان عزیزمان در سطح این استان هستیم که با استعداد 30 هزار نفر به عنوان نیروهای واکنش سریع آمادگی پیدا می‌کنند تا در هنگام حوادث پاسخ‌گوی جامعه باشند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این دلاورمردان در ایام خجسته ولادت بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، این مانور را برگزار کرده‌اند چراکه دخت نبی اکرم (ص)، نخستین شهید راه ولایت بود.