سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

دعوت به انقلاب مسلحانه در صورت پیروزی اوباما

    نظر

خبرنامه یک گروه از جمهوری‌خواهان آمریکا مردم را دعوت می‌کند تا در صورت پیروزی مجدد اوباما در انتخابات، دست به قیام مسلحانه علیه وی بزنند.خبرگزاری فارس: دعوت به انقلاب مسلحانه در صورت پیروزی اوباما

 
به نقل از هافینگتن‌پست، یک گروه از جمهوری‌خواهان تحت عنوان "کمیته جمهوری‌خواهان گرین‌کانتی" در ایالت ویرجینیا در خبرنامه ماه مارس خود با قرار دادن ستونی که طی آن از مردم آمریکا می‌خواهد در صورت انتخاب مجدد اوباما در این کشور دست به "انقلاب مسلحانه" بزنند، تعجب‌ها را برانگیخته است.

نویسنده این ستون که شخصی به نام "مکفی" است، از خوانندگان می‌خواهد تا بقیه محافظه‌کاران آمریکایی را به شرکت در انتخابات ماه نوامبر ترغیب کنند. وی به خوانندگان خود هشدار داده است که هزینه شکست نخوردن اوباما در این انتخابات سنگین خواهد بود.

وی تاکید کرده است که اگر نتوان قدرت را در انتخابات نوامبر از چنگ اوباما بیرون آورد، تنها راه باقی‌مانده انقلاب مسلحانه خواهد بود چرا که جمهوری آمریکا نمی‌تواند 4 سال دیگر تحت حکومت یک ایدئولوگ سوسیالیست باقی بماند.

هرچند این نشریه مسوولیت نوشتار مزبور را به عهده نویسنده آن می‌پندارد، اما ارائه چنین نظراتی خبر از رادیکال شدن فضا در آمریکا می‌دهد. راست‌گرایان آمریکایی اوباما را متهم به پیروی از ایده‌های سوسیالیستی می‌کنند. نویسنده این مطلب شنبه هر هفته یک برنامه رادیویی عمومی را نیز اجرا می‌کند.

مشکلات اقتصادی در آمریکا باعث شده تا اوباما و دیگر سران آمریکایی در چشم مردم این کشور ناکارآمد جلوه کنند. البته این بدان معنا نیست که جمهوری‌خواهان مدیریت بهتری از خود ارائه خواهند کرد چرا که بحران اقتصادی 2008 تا حدود زیادی ناشی از شیوه مدیریت اقتصادی و جنگ‌طلبی‌های آنان بود.