سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

هیچ کاری در کشور ما به شخص وابسته نیست

    نظر

شهردار شیراز با بیان اینکه مدیرعامل قطار شهری شیراز می‌تواند در بخش اوراق مشارکت و جذب سرمایه‌ها خدمت کند، گفت: هیچ کاری در کشور ما به شخص وابسته نیست.

خبرگزاری فارس: هیچ کاری در کشور ما به شخص وابسته نیست
 علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس نیروی متخصص بسیاری دارد و حضور یا عدم حضور یک نفر برای یک پروژه مشکل‌ساز نمی‌شود.

شهردار شیراز ابراز داشت: هیچ کاری در کشور ما به شخص وابسته نیست و هدف همگان باید خدمت‌رسانی به مردم باشد.

پاک فطرت همچنین پیرامون شایعات تغییرات مدیرعامل قطار شهری شیراز ادامه داد: بحث تغییر مدیرعامل قطار شهری را مطرح نکردم و در نتیجه بحث رفتن یا ماندن نیز عنوان نشده است.

وی گفت: مدیرعامل قطار شهری از مهندسان شیراز است و در سمت دیگر موفق می‌شود.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: در شهرداری نیز وی در هر جایگاهی که بخواهد می‌تواند فعالیت کند و در حوزه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت ما به تجربه وی نیاز داریم.

شهردار شیراز تصریح کرد: بحث رفتن مدیر قطار شهری و معرفی جانشین برای وی نمی‌دانم از کجا مطرح شده و من نیز این بحث را شنیده‌ام اما بهتر است به جای مسائل حاشیه‌ای به نیازهای اصلی جامعه مانند اشتغال فکر کنیم.

پاک فطرت خاطرنشان کرد: پروژه قطار شهری شیراز از جمله طرح‌های موثر و تاثیرگذار شهر است که با حمایت‌های دولت به عنوان یکی از طرح‌های مهر ماندگار تعیین شد و فاز نخست این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: به جای دامن‌زدن به مسائل حاشیه‌ای بهتر است فرهنگ کار و تلاش را رونق دهیم و به فکر نیازهای مردم شهر باشیم.

 

...