درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
صرفاجهت اطلاع:
(1 تير 90)ديدار با هيئت رييسه و روساي کميسيون ها بعد از برخورد نامناسب مجلس با رييس جمهور :

حادثه ديروز در مجلس [نسبت به رئيس جمهور] هم بنده را به شدت ناراحت کرد و هم به شدت نگران شدم. گاهي اوقات مسائلي پيش مي آيد که بايد از آن به خدا پناه برد. ناراحتي ام به دليل اهانت به رئيس جمهور بود، شما اهانت کرديد به رئيس جمهور. شما مي توانيد به رئيس جمهور تذکر بدهيد، سوال کنيد استيضاح کنيد، ولي نمي توانيد به هيچ کس توهين کنيد به خصوص به رئيس جمهور، ‌رئيس جمهور يک مقام محترم است در قانون اساسي. نگاه به سابقه بکنيد. هميشه روساي جمهور در مجالس مخالفيني داشت، کي اينطور توهين کردند نسبت به رئيس جمهور؟ اين رفتار اهانت آميز ظلم بود، ناحق بود، گناه بود. نگراني ام نسبت به مجلس بود. حقيقتاً نگران خود مجلس شدم. اين چه وضعي است که مجلس که نمونه فضائل مردم معرفي شده است، دو دو کند و نگذارد کسي حرفش را بزند؟ من چند بار تا حالا به آقاي لاريجاني گفتم که جلوي اين کار بگيرد. دو دو يعني چه؟

همين مانده که يقه يکديگر را بگيريم و بر سر و کله هم بزنيم مثل برخي کشورهاي دنيا. من جدا نگران شدم چه کار کنيم؟

علني بگويم که مجلس ظلم کرد و خلاف عدل کرد و گرفتار رذيلت شد؟! از آقاي لاريجاني و معاونانش، ‌نواب رئيس گله دارم. ديروز وقتي دو دو کردند، آقاي لاريجاني بايد صحبت آقاي رئيس جمهور را متوقف مي کرد و به جماعت اقليتي که دو دو مي کنند، حمله مي کرد. اينها مجلس را جلوي مردم بي آبرو مي کنند. اينها که دو دو مي کنند از نظر تعداد اقليت اند. بايد به اينها حمله مي کرديد. اين اقليت را به مردم معرفي کنيد. بايد آقاي لاريجاني حمله مي گردند به آنها. منتقد هستيد از دولت، از رئيس جمهور مي توانيد بگوئيد، حرفتان را بزنيد و علاج جويانه وارد ميدان شويد. يک جور هم برخورد خصمانه و کينه ورزانه است، معلوم است مي خواهد ناخن بزند. خدا با شما اينطور سختگيري کند خوشتان مي آيد؟ اگر مجلس بخواهد از مرکز پژوهشها تحقيق و تفحص کند شما اشکال نداريد؟ من اين رفتارها را نمي پسندم. اين شأن شماها نيست. من جدا معترضم. اين متناسب شما نيست. بساط اين دو دوها را، ‌اين هوچيگري ها را از مجلس جمع کنيد. حيف است مجلس تبديل شود به هر محل براي هوچيگري. اين را نمي پسندم. آدم مي تواند تعابير تندتري هم نسبت به مجلس بکار ببرد. درست نيست که مجلس بنا کند هو کردن. اين براي من قابل قبول نيست. من از آقاي لاريجاني و نواب رئيس هيئت رئيسه جدا توقع دارم که به نمايندگان بگويند هر کس دو دو کرد شناسايي کنند و به رئيس بگوئيد. آنها را به مردم معرفي کنيد. اين بود عرض بنده.

شما مي خواهيد بگوئيد مجلس با رئيس جمهور همراه نيست، خوب رأي ندهند، حرفش را نپذيرند. حق ندارند که به او توهين کنند .

براي دلگرم کردن مردم بايد علني (پوزش از رئيس جمهور) بگوييد و صدا و سيما پخش کند همين امشب هم با آقاي احمدي نژاد تماس بگيريد و دلجويي کنيد.