سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

یادداشت/طلبه سیرجانی

    نظر

سلام 

قرار بود امروز مصاحبه با مرتضی غلام پور را روی وبلاگ بگذارم . اما متاسفانه چند روز پیش این مصاحبه رو بصورت اتفاقی پاک کردم .

به اجبار باید بروم سراغ نفر بعدی . این مصاحبه رو نمی تونم بدون مقدمه روی وبلاگ بزارم چون شاید هنوز هم افرادی باشند که جنس حرف های مصاحبه شونده را نفهمند . برای همین مجبورم کمی مقدمه را در پست های بعدی وبلاگ بگذارم .

نفر ششم یا به تعبیری نفر پنجمی که با او مصاحبه کرده ام ، طلبه سیر جانی است .

این مصاحبه را چند روز پیش گرفته ام و صوت آن را دارم . اما به دلیل امتحانات وقت نکردم آن را تایپ کنم .

چند نکته : این مصاحبه حدود چهل دقیقه است و حرف هایی در آن زده شده است که شاید قابلیت انتشار عمومی نداشته باشد . ایشان به سوالات بنده به صورت بسیار بسیار متفاوت جواب داده اند . خودم از شنیدن جواب های ایشان تعجب کردم .

در چند روز آینده متن مصاحبه را در وبلاگ می گذارم . گرفتن مصاحبه با بنده حقیر و نشر آن به عهده دوستان .

ما باز هم از صدا و سیمایی که جایی برای عدالت خواهان نیست ، گلایه می کنیم .

بگذارید حرف های طلبه عدالت خواهی که بیش از یک سال تحصن کرده بود و همینک در قم است از وبلاگ ها شنیده شود !

صدا و سیما جایی برای او ندارد .