سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

تشنه تر از کودکان حسین هوس عباس کرده ایم ......

    نظر

 

 این روزها زمستان است . سردی هوا نشانی از آدمی زاد پیدا کرده . هوا هم مثل انسان ها سرد شده و دور زمین گرد شده را فراگرفته .

این روزها خورشید هم سویی ندارد و انگلیسی ها هنوز هم فرقه می سازند و ما در حسرت شیعه کامل قرن 21 مانده ایم .

ما عادت کرده ایم به زندگی و نه بندگی . ما عشق را فدا کرده ایم . امان از عین و شین و قاف .عشق سربدارترین کلمات است . عین مثل عین خوش ، شین مثل شلمچه و قاف مثل جزایر مجنون ، مجنون است دیگر .

به قلمم خرده نگیرید حالش دست خودش نیست . این روزها حسابی حالش خراب است و در پی نواده ابوتراب است . تنها در مقابل تن ها . تن ها در مقابل آهن ها .

فتنه ها می آیند و نسل ها را غربال می کنند تا خالص ترین ها بمانند . بدر و احد شروعی برای جمل و نهروان بود . و قیام ما شروعی برای میدان لوء لو . که تا پیروزی هنوز چند گامی فاصله دارد .

اسم رمز ما 57 است و رازی است در این عدد و راستی است در این قیام .

اگر دیروز تنها بودیم امروز صدای ما از لیبی ، مصر ، تونس ، بحرین و حتی خود آمریکا شنیده می شود . هر چند که مقامات آمریکایی هنوز گلف بازی می کنند ولی سیل به پایگاه اصلی استکبار جهانی هم رسیده است .

دیروز اگر چند دانشجو از دانشکده فنی در مقابل استکبار ایستادند امروز نسل دانشجو در مقابل آن ها قد علم کرده است . ما از قبل از انقلاب نسبت به آمریکا بغض داشته ایم اما این بغض بعد از انقلاب ترکید .

ما حتی بعد از 33 سال باز هم حماسه ی فتح سفارت آمریکا را این بار با سفارت استعمار پیر فرسوده آزمودیم . هر چند یک عده واخورده ی لس آنجلس نشین سال هاست در ماهواره گرد و خاک می کنند .

 این روز ها شیرین عبادی هم دیگر نه شیرین است و نه مدافع حقوق بشر . دیروز مرگ ندا را پیراهن عثمان کرده بودند اما امروز در مقابل کشته و زخمی شدن معترضان وال استریت سکوت اختیار کرده است . به گمانم مثل مجری بی بی سی به مرخصی رفته است !!

این روز ها حاجی واشنگتون ها زیادند و همه با قید وثیقه آزاد . شواریی برای شهر تصمیم می گیرند و حکمیت می کنند . امان از دین سقیفه ای ...

آن ها برای تولدشان به هم تبریک می گویند و ما برای شهادت با شهامتمان . آن ها دوستانشان را سورپرایز می کنند و ما دشمنانمان را . آن ها حتی حریف حاج قاسم ما هم نمی شوند چه برسد به ملت ما .

و اگر جریان انحرافی بگذارد و اسرائیلیان را دوست خطاب نکند ، کم کم می خواهیم غده سرطانی را هم جراحی پلاستیک کنیم و ایالات غیر متحده را متحد . و از انرژی متراکم جهان اسلام برای نابودی کفر استفاده کنیم .

ما امروز بر سر عهدی که با شهدا بستیم ، نشستیم و باز هم شعار " اسلام پیروز است ، شرق و غرب نابود است " را سر می دهیم .

این متن را قبلا برای نشریه اوج بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نوشته بودم .