سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

تنها تر از قبل شده ام ...

    نظر

از راهیان تازه برگشته ام . اما خدا کند از راه شهدا هیچ وقت برنگردم . قبل از این که به راهیان نور بروم دلم سنگینی می کرد اما به والله الان بیشتر سنگینی می کند . اگر قبلا کسی احساسم را نمی فهمید الان دیگر کسی حرفم را هم نمی فهمد . تنها تر از قبل شده ام . قبلا نفس هایم در شهر به شماره می افتاد الان ضربان قلبم به شماره افتاده است.

آه ای لحظه ها سکوتم را بشکنید . دلم خراب است . بی قرار است . قراری که نشد سهم دلم . قرار بود جلا بگیرم ، غبار گرفتم . از مردان آسمانی شنیدم ، من کجا و آسمانت کجا؟

هر چه کردم در شلمچه ذره ای خاک برای روز های مبادا از زمین بردارم ، رویم نشد . شش ساعت کنار 25 شهید گمنام تازه تفحص شده ی معراج شهدا در اهواز بودم دلم شفا نگرفت . خشم شب پادگان میشداغ با توپ های 135 میلیمتری اش هم نتوانست دلم را از خواب بیدار کند . خاک نشین شدم اما خاکی نشدم . بیایید برای دل هایمان دعا کنیم .

کسی دیگر حرف هایم را نمی فهمد . تنها تر از قبل شده ام .... تنها در مقابل تن ها .


راهیان نور

    نظر

شرمنده ایم ز دوست که دل نیست قابلش

باید برای دوست سری دست و پا کنیم

دعا گوی همه تون توی راهیان نور هستم ...

دفعات قبل نمی دانستم کجا می روم. اما این بار که می دانم به چه مناطقی باید برویم و پا جای پای چه کسانی باید بگذاریم کمی خجل ام . اگر از سفر برنگشتم حلال کنید . امیدوارم خلاص شوم از خودم . دوست دارم از خودم بیرون بزنم .

پشتیبان ولایت فقیه باشید و سید ما را در هیچ شرایطی تنها نگذارید . یا علی و التماس دعا!!!!!


یادداشت

    نظر

باید از جایی سرود . باید عشق را ربود. دلمان حسابی هوایی است . کربلایی است . به گمانم هوای کربلا این موقع از سال خیلی دلچسب است . دل چسب . دل هست . دل نیست . بی دل!!

تا دو ساعتی کربلا می رویم اما کربلا را نمی بینیم . تا در خانه عمار می رویم اما عمار را نمی بینیم . ما را چه شده است ؟ از خود بی خود شده ایم .

خیال می کردیم ما برای زندگی نقشه می کشیدیم اما او برای ما نقشه می کشید .


ضرب و جرح یک روحانی آمر به معروف در شیراز

    نظر

یکی از روحانیون نهاد رهبری در دانشگاه شیراز و امام جماعت خوابگاه شهید رجایی این دانشگاه در حین نهی از منکر و جلوگیری از ربوده شدن یک دختر جوان که همراه پدر خود در حین تردد در خیابان‌های شیراز بوده مورد حمله اراذل و اوباش خیابانی قرار گرفت.

به گزارش شاهدان در محل، اراذل و اوباش خیابانی که در حالت طبیعی نبودند در هنگام تلاش برای ربودن دختر جوان پس از ضرب و شتم پدر وی با دخالت یک روحانی مواجه می‌شوند.

این اوباش با زدن ضربات چاقو، سعی بر عملی کردن نقشه شوم خود داشته‌اند که این مسئله منجر به خون‌ریزی شدید روحانی شد. ‌

وضعیت عمومی جسمانی این روحانی در حال حاضر پس از اعمال عمل جراحی بر روی دست وی و اقدامات درمانی صورت گرفته رو به بهبودی قرار دارد.

تاکنون مقامات انتظامی هیچ‌گونه اطلاعی از چگونگی و نحوه برخورد با این اراذل و اوباش منتشر نکرده‌اند.


سلام بر ابراهیم....

    نظر

از شهروند اروپایی گفتند . از یک پرس یوگا. از غواصی کوسه ها . از خانواده مدرن و از خانه های open  .

ما به ساعت مان نگاه می کردیم و از ساحتمان غافل بودیم . به قول علی رضا قزوه " امسال به ساعت های کاسیو اطمینان کردیم که نماز صبحمان قضا شد " .

ما تصمیم داریم تا با امام و شهدا تجدید بیعت کنیم و از دشمنان اعلام برائت کنیم و از دوستان اعلام حمایت کنیم . امروز دست از همه چیز شسته ام و اگر چه که اهل جمع جبری نیستم اما می دانم ، 24 بزرگتر از 13 است . حاج قاسم بزرگتر از اسرائیل است و مردم ما را با هیچ احتمالی نمی توان پیش بینی کرد .

برای من که هنوز نمی دانم بیف استراگانوف را در چه چاشتی از روز می خورند ابراهیم گزینه خوبی است .

برای من که تا به حال سر سفره ای که بره پلو باشد ننشسته ام ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می بینم لابی ها گلوی لاله ها را فشرده اند ابراهیم گزینه خوبی است .

- میثم ، میثم ، عمار !

- اینجا مجنون است به گوشم !

صدای هل من ناصر بیسیم ها بلند است . هوا غبار گرفته است و وارونگی نه تنها هوا بلکه یقه انسان ها را هم گرفته است . اینجا مجنون . موقعیت 27 برای بچه های خط .

غزه خواهر خرمشهر است و قزوه بازمانده شهر . اگر آینه جادو بگذارد می خواهم آیینه دلم را پاک کنم .

برای من که امیدی به یقه گردهای راستی و ریش بزی های چپی ندارم ، ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می دانم ابرهیم هم مثل پدر شهیدش در خط است ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می دانم مرغ بریان را عریان می دهند ابراهیم گزینه خوبی است .

برای من که می دانم نان را به نرخ روز می خورند و بام ها دو هوا دارد ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که اختلاس گلوی قلمم را می فشارد ، اقتصاد زبان سرخم را بر باد می دهد و اشتغال زمینی ام می کند ابراهیم گزینه خوبی است .

حیف شد که امام فرمودند نظامیان وارد سیاست نشوند . مگر نه می گفتم گردان حبیب هم بیاید .

دل ها را باید شست ، جور دیگر باید دید .

اینجا شمر بیدا می کند و ما به دنبال قرآنی هستیم به خط علی !

و سلام بر ابرهیم ....