سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

فیلمی که حال نادر طالب زاده را 8 ساعت بهم ریخت !!

    نظر

«یک‌خانواده‌محترم» روی «سنگسار ثریا» و «بدون دخترم هرگز» را سفید کرد .

«نادر طالب‌زاده» کارشناس مسایل فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» به کارگردانی مسعود بخشی، اظهار داشت: من ابتدا احساس کردم سازندگان این اثر فیلم را ساخته و فرار کرده اند. یعنی احساسم این بود که فیلم را ساختند و همانجا در پاریس مانده‌اند و به نوعی فرار کردند و به ایران برنگشتند.

وی با بیان اینکه یک خانواده محترم وی را شوکه کرده ادامه داد: این فیلم روی «سنگ سار ثریا» و «بدون دخترم هرگز» را سفید کرده است.

طالب‌زاده ادامه داد: نکته بعدی این است که مسئولینی که این فیلم‌ها را چک یا پشتیبانی می‌کنند چرا از این فیلم حمایت کردند و چطور این فیلم که بدترین سیاه نمایی علیه ایران است در کن به نمایش در آمده است.

طالب‌زاده با بیان اینکه من در ابتدا احساس کردم این فیلم زیر زمینی ساخته شده خاطرنشان کرد: در زمانی که این همه فشار و این همه هجمه‌ بر علیه ایران وجود دارد این فیلم به موازات این فشارها برای آن طرف خوراک فرهنگی درست کرده است.

وی در ادامه افزود: من از «محمد آفریده» که شخص متعهدی است و سال‌ها است که می‌شناسم تعجب می‌کنم که این چنین فیلم می‌سازد که همه چیز در آن سیاه، تیره و تار است بطوریکه روی «سنگ سار ثریا» را کم می‌کند.

وی در ادامه به فارس، گفت: پیشنهاد می‌کنم فیلم را با 1000 نفر از مردم از هر جناح و تفکر به نمایش بگذارید و ببنید آنها چه می گویند.

طالب زاده گفت: این فیلم آنقدر سیاه نما است که حتی کسانی که علقه ای هم به انقلاب ندارند بعد از نمایش در کن از آن ابراز بیزاری می کنند و جالب اینکه این فیلم خوراک تبلیغاتی برای جشنواره‌های مختلف می‌شود.

این کارشناس مسایل فرهنگی بابیان اینکه وقتی فرانسوی ها در راس تحریم ها قرار دارد و تهیه کنندگی این فیلم را یک شرکت فرانسوی در اختیار دارد تصریح کرد: ما تا چه حد قرار است سربازی فرانسوی را بکنیم؟ در فرانسه به کسانی که تبلیغات ضد اسلام داشته باشند لقب شوالیه می‌دهند و افراد برای دریافت این لقب اسلام را می کوبند و از فرانسه لقب سرداری می گیرند.

طالب‌زاده در ادامه به فارس، گفت: وقتی فیلم را دیدم تا 8 ساعت حالم بد بود. تا کنون آنقدر سیاه‌نمایی را در یک فیلم یک جا ندیده بودم.