سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

تشییع پیکر پاک 96 شهید دفاع مقدس در فارس

    نظر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: در سالگرد فتح خرمشهر پیکر پاک 96 شهید دفاع مقدس در فارس تشییع می‌شود.

حسن خلیلی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 400 برنامه در سطح استان فارس برای بزرگداشت روز مبارک سوم خرداد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تشییع پیکر مطهر 96 شهید دوران دفاع مقدس در 19 شهرستان کشور، مسابقه رادیویی، برگزاری 50 عنوان برنامه در نواحی مختلف سپاه و بسیج این استان، رونمایی و نقد کتاب حفره‌های روی پیشانی در مرودشت، برگزاری مسابقه انشانویسی دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش این استان، برگزاری کارگاه آموزش فیلم‌سازی با موضوع دفاع مقدس، صبح‌گاه مشترک با حضور مسئولان استانی در محل انبار غله، از برنامه‌های کشوری و استانی به مناسبت این روز بزرگ است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه در عملیات آزادسازی خرمشهر سه گردان پیاده از فارس حضور داشتند، بیان داشت: این‌که امام(ره) فرمودند، «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یک دنیا تعبیر با خود دارد.

خلیلی ادامه داد: آن زمان در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش ایران بهم ریخته و سپاه نیز تازه تشکیل شده بود، که خرمشهر مورد محاصره دشمن قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به نظر بعید بود که بتوان خرمشهر را از دشمن باز پس گرفت چرا که موانع طبیعی از یک سو، و موانع دستی دشمن مانند میدان‌های مین از سوی دیگر و همچنین نیروهای بسیار دشمن در حمله به خرمشهر از ضلع سوم فشار فراوانی را به نیروهای ایران وارد می‌کرد.

این یادگار دفاع مقدس افزود: چیزی که در این میدان پیروزی را به ارمغان آورد، نیروی عقیدتی و آرمانی مردم با امدادهای غیبی الهی بود که باعث این کار خارق‌العاده شد.


طلبه سیرجانی در اهواز بازداشت شد

    نظر

طبق اخبار واصله، حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی، دقایقی پیش در اهواز بازداشت شد.

به گزارش سولدوز به نقل از مهر حجت الاسلام جهانشاهی که از سال 83 فعالیت هایی را در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز کرده و به طلبه سیرجانی معروف شده، دقایقی پیش در جریان پیاده روی عدالتخواهان اهوازی بازداشت شد.

وی که در جدیدترین حرکت خود برای پیگیری مطالبات و فرامین مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام به برگزاری پیاده روی‌های عدالتخواهانه در شهرهای قم و تهران کرده بود، به دعوت جمعی از عدالتخواهان اهوازی به این شهر رفت.
 
قرار بود پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار صبح امروز از مقابل سازمان بسیج دانشجویی واقع در میدان ساعت شهر اهواز تا  دانشگاه شهید چمران این شهر برگزار شود اما عوامل انتظامی دقایقی پیش و در میانه راه، طلبه سیرجانی را بازداشت کردند.
 
در سال های اخیر، حجت الاسلام جهانشاهی همراه با حجت الاسلام بجانی طلبه عدالتخواه تبریزی و حجت الاسلام علیزاده طلبه عدالتخواه کلیبری به دنبال ایجاد "جبهه مردمی عدالتخواهی" برای پیگیری فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده اند.


نقدی بر فرمایشات جناب امار با الف

    نظر

متنی برای طرح سوالی ساده از آقای علی مطهری :

علی مطهری نماینده تهران دیروز در نطقی سیاسی – جنسی اقدام به حمله علیه آقای احمدی نژاد کردند و به ایشان توصیه کردند که به فکر ایجاد کاباره و کلوب شبانه باشند !! (اصل خبر را در خبر گزاری فارس بخوانید)

ایشان در قسمتی از سخنان بصیرت بخششان می فرمایند : " آقایان مشایی و احمدی‌نژاد در واقع تحریک جنسی را آزاد کرده‌اند واین عمل موجب پدید آمدن عقده‌های روانی در بین جوانان شده‌ است "

سوال من از جناب آقای بصیرت این است : شما خودتان را جوان می دانید یا خیر ؟؟


نطق سیاسی جنسی علی مطهری تیتر یک رسانههای ضدانقلاب شد + تصاویر

    نظر

 

ادعاهای علی مطهری در نطق میان‌دستور خود به تیتر یک رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب تبدیل شد.

 

خبرگزاری فارس: نطق سیاسی جنسی علی مطهری تیتر یک رسانه‌های ضدانقلاب شد + تصاویر

، نطق میان دستور علی مطهری نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس به خبر برتر رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه بدل شد.

علی مطهری در نطق سیاسی جنسی امروز خود رئیس جمهور و دولت را متهم به آزاد کردن تحریک جنسی در جامعه کرده و مدعی شده که "‌احمدی‌نژاد ‌زیرکانه وضعیت پوشش اسلامی در جامعه را به اینجا رسانده‌ که پوشش استاندارد شلوار و مانتوی آزاد تا زانو را تبدیل به وضعیت فعلی کرده‌اند و در واقع تحریک جنسی را آزاد کرده‌اند".

مطهری همچنین ‌رئیس جمهور را به "‌ارضای جوانان از طریق تأسیس کاباره‌ها و کلوپ‌های شبانه" توصیه کرده ‌است.

این نماینده همچنین ‌مدعی دخالت سپاه پاسداران در ‌حوزه‌های انتخابیه شده و گفته که ‌"دخالت سپاه پاسداران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه به منظور حمایت جدی از کاندیداهای مورد نظر این واقعیت را تأیید می‌کند".

این ادعاهای مطهری بلافاصله در صدر اخبار رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب قرار گرفت و این رسانه‌ها بخش برتر سایت‌های خود را به پوشش این اظهارات مطهری اختصاص دادند.

بی‌بی‌سی فارسی رسانه وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس خبر اول خود را به نطق علی مطهری اختصاص داد و با انتخاب تیتر "اعتراض علی مطهری به "دخالت سپاه" در انتخابات مجلس نهم" نوشت: "علی مطهری، نماینده تهران در مجلس ایران با "مشهود دانستن" دخالت سپاه پاسداران در تعداد زیادی از حوزه‌های انتخابات مجلس گفت: "بسیاری از کاندیداهایی که چه در آن حوزه ها چه رای آوردند و چه رای نیاوردند این موضوع را تایید می‌کنند."

بی‌بی‌سی‌ فارسی همچنین نوشت: "انتقادات این نماینده مجلس، در شرایطی مطرح می‌شود که در پی برگزاری مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس ایران، عده‌ای از نمایندگان مجلس هشتم در نطق‌های خود در صحن علنی به انتقاد از بروز "تخلف" در انتخابات پرداخته‌اند".

 

رادیو فردا رسانه سازمان جاسوسی آمریکا «‌CIA» نیز اظهارات علی مطهری را در اخبار برتر خود منتشر کرد و تیتری مشابه تیتر بی‌بی‌سی فارسی را برای این خبر انتخاب کرد.

رادیو فردا نوشت: "علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور روز یکشنبه خود سپاه پاسداران را متهم کرد که در انتخابات مجلس نهم دخالت کرده است و گفت که این دخالت، آفتی برای سپاه و نظام اسلامی است."

 

از سوی دیگر سایت رادیو کوچه وابسته به وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار سخنان مطهری در جلسه امروز مجلس نوشت: علی مطهری، نماینده منتقد دولت در مجلس شورای اسلامی در نطق روز یک‌شنبه، 20 مه، خود در صحن علنی مجلس از دخالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه مجلس نهم خبر داده است.

 

همچنین رادیو زمانه رسانه وابسته ‌سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» در اقدامی مشابه سایت‌های مذکور به پوشش کامل اظهارات علی مطهری پرداخت و از قول وی نوشت: "احمدی‌نژاد و مشایی "تحریک جنسی" را آزاد کرده‌اند."

 

صحبت‌های امروز مطهری همچنین جزو موضوعات داغ سایت صهیونیستی بالاترین قرار گرفت و لینک مربوط به ادعاهای وی سومین لینک داغ این سایت صهیونیستی بود.

اظهارات امروز علی مطهری با واکنش گسترده چهره‌های سیاسی کشور روبرو شده است.

...


سپاه در انتخابات مجلس هیچ دخالتی نداشته است/ پیگیری حقوقی ادعای

    نظر

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر دخالت سپاه در امر انتخابات مجلس و حمایت از برخی کاندیداها هر گونه دخالت در انتخابات را رد کرد.

خبرگزاری فارس: سپاه در انتخابات مجلس هیچ دخالتی نداشته است/ پیگیری حقوقی ادعای اتهام زنندگان

به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با رد هر گونه دخالت سپاه در انتخابات اخیر مجلس اظهار داشت: سپاه وامدار هیچ جریان و جبهه سیاسی نبوده و هرگز خود را در دایره محدود آنها تعریف نکرده و نخواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سپاه وصایای امام راحل (ره) و منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه عدم دخالت نظامیان در سیاست را همواره نصب العین خود قرار داده است، خاطر نشان کرد: تجربه به ما آموخته است بعد از برگزاری هر انتخابات در کشور اشخاص و جریان های سیاسی ادعای دخالت سپاه را مطرح می کنند و بر این اساس در انتخابات اخیر مجلس قبل از مرحله اول و نیز در آستانه مرحله دوم رسماً عدم جانبداری خود از اشخاص و جناح های سیاسی را به اطلاع افکار عمومی رسانده است که مستندات آن نیز در سایت خبری رسمی سپاه [سپاه نیوز] موجود است، البته توقع آن بود که شاهد تکرار چنین ادعاهایی نباشیم.

وی افزود: اینکه هر از گاهی برخی اشخاص و جریان ها با طرح ادعاهای غیر واقعی و نخ نما شده ، فرصتی را برای ضد انقلاب و رسانه های بیگانه فراهم آوردند تا هجمه علیه سپاه را مهندسی و عملیاتی کنند اقدام نا پسندی است که علاقمندان به انقلاب و نظام به آن به دیده تأمل و تردید نگاه می کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به باز بودن راه قانون برای رسیدگی و برخورد با تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: در کشور ما ساز و کارهای لازم برای برخورد قانونی با هر نوع تخلف انتخاباتی پیش بینی شده است و از کسانی که مدعی دخالت سپاه در امر انتخابات هستند به قاطعیت می خواهد مستندات خود را ارائه کنند.

سردار شریف در پایان از مجلس محترم شورای اسلامی که با هوشمندی و درایت همواره در برابر اتهامات و هجمه های رسانه ای دشمن، مدافع و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و فرزندان ملت ایران در این نهاد مردمی و انقلابی را مورد حمایت قرار داده است قدر شناسی و تأکید کرد: بدیهی است سپاه حق پیگرد حقوقی مدعیان دخالت سپاه در انتخابات را برای خود محفوظ می داند.