سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

می خواهیم خودمان را موضوع انشا کنیم

متنی خطاب به شاهین نجفی

می روم به لحظه ها و واژه هایی که از تکرار آن ها حتی قلمم هم به عجز می آید . ثانیه هایی تکرار نشدنی در پس بغض های بی پایان .

نمی خواستم قلمی را که فدای ستارگان دوکوهه می کنم در راه فرزندان BBC  و  VOAنجس کنم . حسابی دلم گرفته بود . کربلایی بود . سامرایی شد .

فرزندان سامری پایشان را از گلیمشان دراز تر کردند و با کمال وقاحت به سلطان سامرا جسارت کردند .

درست است که می گویند انسان پاک فطرت به دنیا می آید اما من کسی را می شناسم که از همان اول پست فطرت به دنیا آمد . شاهین نجفی ، دانشجوی اخراجی ، دانشجوی سیگاری ، دانشجوی سی گاری !

حیوانی همجنس گرا ، هم بازی سارکوزی و هم پیاله ی نوچه های مرکل .

عکسش را با سگی در حال شنا دیدم اما نتوانستم تشخیص بدهم که کدامشان شاهین نجفی است .

می خواهم به بهانه این که به امام دهم ما توهین کردی ده بار آتشت بزنم . هر کسی با آل ابوطالب در افتاد ور افتاد . نمی دانم در این مدت پوشک های مارک اسرائیلی ات را از کجا تهیه کرده ای ؟! اما به تو پیشنهاد می کنم تا مصاحبه ی چند دقیقه قبل از مرگ جمالی فشی را گوش کنی !!

مزاج تربیت نشده ات بوی عرق های آمریکایی می دهد و عربده هایت مرا به یاد حرمله می اندازد . تو با کدام کمان می خواهی گلوی علی اصغر را نشانه روی ؟ تو با کدام خنجر می خواهی سر حسین را جدا کنی ؟

منطق منسوخت را با دین ناسخ اشتباه گرفته ای ؟ فاین تذهبون ؛ پسرک زشت ! وهم ات را با وحی اشتباه گرفته ای ؛ جوجه اردک زشت ! تو حیوان دست سازی بیش نیستی . شده ای آلت دست ابلیس .

می خواهم بگویم امشب حاج احمد بیاید به خوابت . شنیده ای داستان عراقی هایی که تا صورت امسال حاج احمد را می دیدند کپ می کردند . می خواهم در ماشین کپت کپ کنی .

می خواهم بر یزید و معاویه و عمروعاص و شمر لعنت بفرستم . می خواهم برای تو لگد بفرستم . می خواهم برای تو لحد بفرستم . بالاخره عیش و نوش های شبانه کار دستت داد .

تو خری هستی در لباس شیر . بازمانده ای از جنس مغول . از قبیله نامرد ها !! از قبیله نامزد ها . نام زدش !!

باز هم از پس بد مستی های شبانه ات آلبومی را قی کردی و دستانت کف زدند به افتخار تمام بی افتخاری هایت . دوست دارم عقده ی دلم را باز کنم و در کنارت انتحار کنم .

در کشتنت شک و شبهه ای نداریم . در چگونه کشتنت شبهه داریم . لعنت به بدخواه این وطن ، چه تنی و چه ناتنی . چه تو و چه ناتو !

تو مفسد فی الارضی ولی اون ور مرزی . لایمکن الفرار من حکومتک . از ترس مرگ خودکشی کن .

رسیدن از ناس به نسناس خرج زیادی ندارد . یک فنجان شراب آلمانی . خوب است این را بدانی که شیطان بزرگ هم دیگر هم پیر شده و هم خرفت ، تو که شیطانکی بیش نیستی و مسئولیت هر خری با گاوی است . تو همان شمری که تاریخ تولیدت 1400 سال عقب افتاده ، عقب افتاده !!

خیانت برای هیچکس پاداشی ندارد و کسی که روی پای دیگران می ایستد زود زمین می خورد . باد می آورد و سیل می برد . برنامه روزانه ات را دیده ام : دو رکعت یوگا بعدش آموزش رقاصی . بعدش نحوه احترام گذاشتن به کوسه ها در حال غواصی . بعدش اصول عقاید قاطی !!

تو روی عمو سبزی فروش ها را سیاه کردی ، بابا کرم شرم می کند از بردن اسمت . برای کشتنت سپا لازم نیست دو پا کافی است .

بی بته گی از سر و رویت جاری است . تو شاهین نجفی نیستی . شاهین لجنی هستی . حیوانی هستی از اهالی قبرس . فرزند ناخلف مرکب معاویه . تو کیش و مات می شوی .

قلمم را با این آیه تطهیر می کنم : اقتربت الساعه و انشق القمر .....

می خواهیم با کشتن تو خودمان را موضوع انشا کنیم .


اهانتکنندگان به اهلبیت پایانی جز اضمحلال ندارند

    نظر

به گزارش شیرازه آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب امروز در حاشیه اجلاس خیرین تأمین سلامت استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: یک خواننده نادان و بی‌سواد، شعری می‌خواند و نسبت به وجود نازنین امام هادی و امام مهدی(ع) اهانت می‌کند.

وی افزود: این‌گونه افراد مزدور صهیونیست هستند، مردم از آن‌ها منزجرتر شده و پایانی جز اضمحلال و پریشانی ندارند.

نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری همچنین در مورد فضیلت ماه مبارک رجب و شب لیلةالرغایب بیان داشت: این مجمع که بهترین بندگان خدا در آن حضور دارند را در بهترین شب‌های سال و برترین ماه‌ها برگزار کردیم، به این امید که خدا این عبادات را از ما پذیرا باشد.

دستغیب ادامه داد: خداوند می‌فرماید که این ماه را بین خود و بندگانم قرار دادم و کسی که آداب و سنن این ماه را به جای آورد، به من واصل می‌شود.


افتتاح بزرگترین حوزه علمیه جنوب کشور در شیراز

حوزه علمیه رضویه بزرگترین حوزه علمیه جنوب کشور با حضور آیت الله مقتدائی رئیس حوزه های علمیه کشور در شیراز افتتاح شد .
حوزه علمیه رضویه با زیربنای 2800 متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال با مشارکت نیک اندیشانه خیران فارسی ساخته شده است .
ساختمان جدید حوزه علمیه رضویه شیراز در محله قصرالدشت شیراز واقع شده است .
آیت الله مقتدایی رییس حوزه های علمیه کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه رضویه شیراز با قدردانی از ابتکار حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اصغر دستغیب رییس این حوزه و مشارکت نیک اندیشانه خیران فارسی توسعه زیرساخت های حوزه های علمیه در کشور را ضروری دانست و تصریح کرد : امروزه و درشرایطی که دشمنان اسلام همه سعی و تلاش خود را برای کمرنگ کردن ارزش های متعالی دینی ، اسلامی و انسانی در جامعه ما به کار گرفته اند تربیت طلاب دینی در حوزه های علمیه لازم است .
آیت الله مقتدایی گفت : رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار خود با علما و مدیران حوزه های علمیه قم با تبیین چشم انداز 20 ساله کشور برنامه های توسعه حوزه های علمیه در کشور را مهم دانستند و یادآور شدند حوزه های علمیه باید در یک برنامه ریزی مدون و حساب شده برای این چشم انداز برنامه های خود را تدوین و عملی کنند .
رییس حوزه های علمیه کشور همچنین گفت : در حال حاضر با توجه به تلاش حوزه های علمیه برای تربیت طلاب علوم دینی وجود روحانی در مناطق مختلف کشور به خصوص مناطق روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است که نبود آن در برخی مناطق احساس می شود به گونه ای که هم اکنون 30 هزار مسجد در کشور از وجود روحانی بی بهره است .
آیت الله مقتدایی به کمبود زیرساخت های حوزه های علمیه در کشور اشاره و تصریح کرد : امروزه به آن اندازه که به توسعه مراکز آموزش عالی و ارتقای تحصیلی آنان توجه می شود به حوزه های علمیه توجهی نشده است .

تجمع مردم شیراز در هتک حرمت به ساحت مقدس امام هادی(ع)

    نظر

مردم ولایتمدار شهر شیراز در هتک حرمت به ساحت مقدس امام هادی(ع) روز جمعه پنجم خردادماه جاری در محل میدان شهدا(شهرداری)تجمع می کنند و خشم خود را به هتاکان نشان خواهند داد.

در این گزارش آمده است: سپس حرکت به صورت دسته های عزاداری به سمت مصلای نماز جمعه شیراز و اقامه نماز جمعه ادامه پیدا می کند.

شورای هیئات مذهبی شهرستان شیراز در این گزارش از امت اسلامی، روحانیون معظم، خانواده معظم شهدا و هیئات مذهبی جهت شرکت در این مراسم دعوت کرده است.


وقتی ضرغام هم به حداد عادل رای می دهد

    نظر

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه دیدار از جزیره ا بو موسی عنوان کرد: جهت انتخاب رئیس مجلس نهم شورای اسلامی مباحث زیادی مطرح است و بنده به آقای حداد عادل رای خواهم داد.

 بعد از برگزاری انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و پیروزی گفتمان اصولگرایی و مطرح شدن حداد عادل و علی لاریجانی به عنوان گزینه های تصدی این پست مباحثی در رابطه با نقد هر کدام در رسانه ها مطرح شد.

 حداد عادل سابقه ریاست مجلس هفتم و علی لاریجانی سابقه ریاست مجلس نهم را بر عهده داشتند.

لازم به ذکر است که ذوالانوار دیگر نماینده شیراز نیز به حداد عادل رای خواهد داد اما جعفر قادری با توجه به حضور در فراکسیون رهروان ولایت ظاهرا به لاریجانی رای خواهد داد.(شیرازه)


باید خوابی را هم که شب دیده بودیم به سازمان گزارش می دادیم!

    نظر

افشاگری اعضای جدا شده گروهک تروریستی منافقین درباره انحطاط درونی این سازمان رو به گسترش است.
یک عضو جدا شده این سازمان در گفت وگو با شبکه ماهواره ای آمریکایی اظهار داشت: «امثال رجوی مدام علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می کنند اما باید از آنها پرسید شما که نیرویتان را شبانه روز کنترل می کنید و به او اجازه نمی دهید فکر کند و حتی خوابی که شب دیده است را باید فردا صبح به مسئولش گزارش بدهد، آیا می توانید برای مردم آزادی بیاورید؟ هنوز ملت ایران متوجه جنایتی که شماها کردید نشده اند. سازمانی که کتاب خواندن در آن جرم است نباید دم از دموکراسی بزند. یادم می آید یکی از افراد سازمان از ساعت دوازده شب به بعد که همه باید نگهبانی می دادند، می رفت داخل ماشینش و کتاب می خواند. به خاطر این که در ملأ عام اجازه نداشت کتاب بخواند.»
وی که با نام مستعار یلدا معرفی شده همچنین گفته است: «یادم می آید وقتی «مریم قجر»(رجوی) فرد اول سازمان شد و اعلام کرد که می خواهد با مسعود ازدواج کند، حدود 150 تلفن در قسمتی از سازمان قرار دادند و به ما گفتند که همه باید تماس بگیرند و این خبر را به اقوامشان بدهند. گفتیم چرا؟ گفتند همه مردم باید بدانند که این اتفاق افتاده است. من الان زشتی این اتفاق را می فهمم. قبل از این که مریم رجوی مسئول اول سازمان بشود، اعضای سازمان با هم غذا می خوردند و هیچ مشکلی هم نبود. از روزی که این زن وارد سازمان شد، افراد را از هم جدا کرد و بین آنها اختلاف انداخت. اگر قبل از این کار کسی مشکل جنسی نداشت، مریم رجوی با این کارش چشم و گوش بچه ها را باز کرد.»
به گزارش جام نیوز، این عضو بریده سازمان منافقین درباره شوهای خیابانی سازمان و شعبده بازی های حاشیه آن گفت: اینها از کشورهای مختلف آدم می خرند و پول هواپیما و محل اقامت و هزینه چند روز اقامت را به آنها می دهند. افرادی از اتباع افغانستان و عراق و لهستان و ترکیه آورده می شوند تا سیاهی لشکر مجاهدین[منافقین] باشند و فقط تعداد بسیار اندکی ایرانی در میان آنهاست.
وی این را هم گفته که «اگر شما آرشیو شبکه ماهواره ای کانال یک را ببینید مشاهده می کنید که آقای «شهرام همایون» قبلا به مجاهدین فحش می داد، ولی الان صحبت هایش 180 درجه عوض شده است. از اینجا ما می توانیم بفهمیم که سازمان به او پول داده اند. برای سران سازمان هم فرقی نمی کند که طرف مجاهد باشد یا نباشد. به آقای همایون می گویم که با توجه به مصیبت های تک تک اعضای سازمان در اشرف، بیهوده دارد از مریم رجوی دفاع می کند و من برای او و تلویزیونش متاسفم.»


علی یا غلامعلی

    نظر

علی یا غلامعلی

مسئله این نیست ...

بسیاری از افراد سیاسی جامعه و سایت ها وخبر گزاری های منتسب به جریان های مختلف در حال بررسی و اظهار نظر های گوناگون در مورد ریاست مجلس نهم هستند و با توجه به نزدیک بودن موعد تعین ریاست مجلس نهم به حجم این تبلیغات افزوده می شود .

اما چیزی که در این میان در حال فراموشی است انتظارات مردم از مجلس و نحوه پی گیری مطالبات مردمی است . در این غوغا سالاری رسانه ای بخشی از منافع مردم به دست فراموشی سپرده می شود و تلاش برای خدمت باز هم تبدیل به تلاش برای قدرت می شود .

امیدوارم در این دوره از مجلس شاهد ریاست " آقای پرسه در مه " نباشیم و خون جدیدی در رگ های مجلس دمیده شود .


مدیران بسیج جامعه پزشکی فارس از جزیره ابوموسی دیدار کردند

    نظر

تعدادی از مدیران حوزه‌های مختلف فارس و اعضای شورای بسیج جامعه پزشکی این استان از جزیر ابوموسی بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: مدیران بسیج جامعه پزشکی فارس از جزیره ابوموسی دیدار کردند

ین بازدید به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای بسیج جامعه پزشکی و مدیران استان فارس از جزیره ابوموسی، با حضور مقامات ارشد سپاه فجر فارس، دانشگاه‌های مختلف این استان و بسیج عشایری صورت گرفت.

در این سفر بخش‌های مختلف این جزیره مورد بازدید قرار گرفت و حاضران با وضعیت موجود آشنا شدند.

همچنین در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان ابوموسی، نقش و اهمیت این جزیره در خلیج فارس و تنگه هرمز مورد تاکید قرار گرفت.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در بیاناتی به این نکته اشاره کرد که این جزیره یکی از 14 نقطه استراتژیک جهان محسوب می‌شود که به سبب اهمیتی بوده که از دیرباز داشته است.

غلامحسین غیب‌پرور با معرفی کشور ایران و تنگه هرمز به عنوان دو نقطه از نقاط استراتژیک جهان، خلیج فارس را یک نعمت خدادادی و دارای اهمیت فرهنگی، اقتصادی و ارتباطی دانست.

همچنین صبح فردا اعضای شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه فجر فارس از این نقطه مقدس ایران اسلامی بازدید و آمادگی خود را برای ارائه خدمات رسانه‌ای در این جزیره مهم، اعلام می‌کنند.

 


دیکتاتوری اقلیت در سینمای ایران

    نظر

متنی که در ادامه می آید بخشی از سخنرانی وحید جلیلی ، سردبیر نشریه‌ی راه با موضوع نقد عملکرد سینمای ایران در دانشگاه امام صادق می باشد .

تاریخ انقلاب پر است از سوژه‌های فیلم‌سازی
سینمای ایران چقدر فرهنگ ایران را بازتاب می دهد؟ در هر فیلم آمریکایی معمولا یک کلیسا نمایش داده می‌شود اما در فیلم های ایرانی تا به حال مسجد دیده‌اید؟ اصلا وارد مسجد نمی شوند. حداکثر صدای اذانی در پس زمینه فیلم پخش می شود یا یک تصویر یک گنبد از بیرون نشان داده می شود. بنابراین دین هم به عنوان یک نهاد اجتماعی در فیلم های ما حضور ندارد. شما چند فیلم ایرانی دیده‌اید که در آن مراسم عزاداری و سینه زنی اهل بیت (ع) وجو داشته باشد؟ در حالی که میلیون‌ها نفر در ایران هرساله در این مراسمات شرکت می کنند. با این اوضاع دیگر چه رسد به موضوع «انقلاب اسلامی»! سالی صد فیلم ساخته می شود و همه هم از بودجه‌ی دولت اما کمتر از دو یا سه درصد آن در مورد انقلاب است. در بیست سال گذشته، 5 فیلم هم در مورد «تاریخ انقلاب اسلامی» ساخته نشده است!

فیلم‌ساز اصلا بی دین و لائیک هم باشد، باز دنبال ماجرای جذاب و جالب می‌گردد. شما همین تاریخ سی و چند ساله‌ی انقلاب را ببینید، چقدر ماجرا داریم؟ 29 سال است که رئیس جمهور ایران، شهید رجایی را کشتند. دولت جمهوری اسلامی در این 29 سال صدها میلیارد تومان برای سینما خرج کرده، اما تا به حال یک فیلم سینمایی در مورد شهید رجایی ندیده‌ایم. حتی یک فیلم هم در مورد جهاد سازندگی نداریم. در مورد نهضت سواد آموزی هم همین طور. کجا فیلمی در مورد راهپیمایی می‌بینید؟ در صورتی که میلیون‌ها نفر هر ساله در راهپیمایی‌ها شرکت می کنند. نشانه شناسی انقلاب اسلامی در سینمای ایران در حد صفر است. حداکثر نماد انقلاب اسلامی در فیلم‌های سینمایی، یک عکس امام در کلانتری است.

فضای رسانه ای منفی علیه فیلم های حزب اللهی
سانسوری که در سینمای ایران در مورد تاریخ و فرهنگ‌ش اعمال می کند عجیب است! مثلا وقتی آژانس شیشه‌ای را ابراهیم حاتمی‌کیا ساخت اولین سوالی که در مصاحبه از او پرسیدند این بود که: آقای حاتمی‌کیا شما چند وقتی است که از هنر دور شده‌اید و به موضوعاتی چون عدالت پرداخته‌اید!
دیکتاتوری اقلیت بدجور بر سینمای ایران حاکم است . فیلم سازان به علت فضاسازی منفی ای که وجود دارد جرات نمی کنند فیلمی در مورد اسلام و انقلاب بسازند. مشکل ما این است که همین تعداد کارگردانان ارزشی هم که داریم حاضر نیستند در این فضا کار کنند.


عدم صدور کیفرخواست برای بانک صادرات/لغو مجوز بانک تات

    نظر

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به عدم صدور کیفر خواست برای بانک صادرات گفت: مجوز بانک تات و بانک مجازی آرین در دستور لغو قرار گرفت.

 

خبرگزاری فارس: عدم صدور کیفرخواست برای بانک صادرات/لغو مجوز بانک تات و بانک مجازی آرین

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به پرونده بانک صادرات گفت: در پرونده فساد اقتصادی کیفر خواست بیش از 32 متهم صادر شده و برای 12 نفر دیگر کیفرخواست‌ها به دادگاه ارائه خواهد شد ولی هنوز کیفرخواستی برای بانک صادرات صادر نشده است.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه مدیرعامل شرکت ایمیدرو بیان داشته که فشارهای سیاسی باعث دادن مجوز صنعتی در شهرک بروجرد شده است، گفت: در مقاطع زمانی بازداشت و قبل از آن ایشان در سمت مدیرعامل شرکت ایمیدرو قرار داشته‌اند. اگر فردی مطلبی را بیان کند مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ارزیابی‌های لازم در مورد آن صورت خواهد پذیرفت. اما این بهانه‌ای نیست که به خاطر صحبت‌های ایشان صرفا وزیر به دادگاه بیاید.

این مقام قضایی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قائم‌مقام بانک مرکزی جزء متهمین پرونده است یا خیر و اگر هست چرا این فرد همچنان در جلسات دولت شرکت می‌کند، گفت: برای این فرد  کیفر خواست صادر نشده و با قرار وثیقه ایشان آزاد هستند؛ لذا در زمینه شرکت کردن ایشان در جلسات دولت باید از خود دولت جویا شد.

محسنی‌اژه‌ای در ادامه این نشست خبری به پرونده لغو مجوز بانک مجازی آرین و تات نیز اشاره کرد و گفت: لغو مجوز این دو بانک صحت دارد. اما من در مقامی نیستم که بتوانم جزئیات آن را منتقل کنم و براساس قوانین بانک مرکزی اختیاراتی به شورای پول و اعتبار داده شده تا به فعالیت‌ بانک‌ها نظارت کند. براساس گزارش‌های تهیه شده از این دو بانک و ارسال آن به بانک مرکزی دادستانی حاضر در این بانک احراز تخلف را تایید کرده است و پرونده را به شورای پول و اعتبار انتقال داده است.

بر همین اساس حکم صادر شده در شورای پول و اعتبار مورد تایید قرار گرفت لذا مجوز بانک تات و بانک مجازی آرین در مرحله لغو قرار دارد. که این موضوع نیازمند صرف زمان است.

وی در زمینه بازداشت شدن مدیر سابق حراست بانک مرکزی نیز گفت: مدیر سابق حراست بانک مرکزی بازداشت است اما در مورد تعویض شدن مدیریت جدید حراست این بانک اطلاعی در دست ندارم.

...