سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

اینجا تنها چیزی که نیست ، لیلی ست ...

    نظر

این روزها چقدر شبیه لاک پشت شده ایم . همه سر در لاک خود فروکرده ایم . بعضی دانشجویان سرویس های دانشگاه را با منطقه آزاد اشتباه گرفته اند . بعضی سیگارشان را از ته می کشند . دانشجویان سیگاری . دانشجویان سی گاری .

برخی دیر می آیند و زود می روند . شهریه ها نفس شهر ها را گرفته است . اصلا مهم نیست . سیستم های آموزشی فیلتر شکن ، اساتید off line ، دخترکان  mp3 و mp4 و پسرکان پیام گیر .

شما اینجا فقط با فیش شهریه است که به رسمیت شناخته می شوی . اینجا باید ادای روشنفکر بازی در آورد و پیپ را با عینک پنسی کشید . اینجا انگار فقط دیوارها فرمول نسبیت را از بر می کنند . اینجا انگار آدم ها سواری می دهند .

جنبش وال استریت از آمریکا و جنبش لاو استریت از ما . ای دریغا ! دوران دارندگی و برازندگی !!

اینجا قرار نیست که بین حق و باطل فرق گذاشت . کم فروشی آموزشی لازمه ی دانشگاه است . اینجا العلم حجاب الاکبر . کجاست العلم نور ؟ اینجا العلم غرور . اینجا فقط علم است که حجاب است . اگر قلمم را به ارتداد محکوم نمی کنید من اینجا لیلی ای را نمی بینم . روسپی به مقدار لازم .

آقایان دکتر و مهندس اعلام کنند کجای مملکت به دستان مبارکشان آباد شده است به جز جیب مبارک . نامبارک ها را مردم بیرون کردند تا اسیر مبارک ها نباشند .

دانشجوی خنثی بار آوردن که زحمتی ندارد . یاد جمله آقا می افتم " خدا لعنت کند کسانی را که می خواهند دانشجوی ما را غیر سیاسی کنند " . کجاست سیاستی که عین دیانت بود ؟ چرا در دانشگاه حتی یک روزنامه هم نیست . جای آن ، دانشگاه پر از افرادی است که هر روز ورق می خورند !

آیا بس نیست جلسات ازدواج آزاد ؟ کافی نیست همایش های بررسی رابطه دختر و پسر . وقت آن نرسیده است که مسئولین در جلسات عمومی پاسخ گوی اعمال خود باشند . وقت آن نرسیده است که از کرسی های آزاد اندیشی گردگیری کنیم ؟

سیستم های آموزشی اجازه فکر کردن را به ما نمی دهند . خروجی دانشگاه های ما چقدر با ابن سینا متفاوت اند ! دلم برای سلمان فارسی و کیان ایرانی تنگ است . کجایند دانشجویان پیرو خط امام . کی ما می خواهیم از ماشین های بیت المال پیاده شویم .

آیا وقت آن نرسیده است که کلاهمان را قاضی کنیم ؟

لبخند بزنید ، شما در مقابل دوربین مخفی بودید . ممنون که با ما بودید . ای بتان ، ای دتان مبارک !!!!