سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

یادداشت

    نظر

سلام

چند روزی که نبودم به اردوی جهادی رفته بودم(تف تو ریا) . خرامه - روستای مظفری.

خدایادل های ما را صاف ، ایمان های ما را راسخ ، کوشش های ما را به نتیجه ، آرایش ما را پالایش و لامپ های کم مصرف وجود ما را به ارزش های پرمصرف تبدیل کن و هیچ گاه ما را اسیر آشپزی خواهران بسیار محترم بسیج دانشجویی قرار مده .(آقا پدر ما رو در آورده بودن . برای خوردن غذا ها نمک حکم کیمیا را داشت . توی ماکارونی گردو می ریختند !!! کنسرو ماهی رو با کنسر لوبیا قاطی می کردن و بهمون می دادن !!! معده مون قاطی کرده بود . البته انصافا یه بار هم یه پلو مرغی پختن که کلی حال کردیم ، فکر کنم اون هم از دستشون در رفته بود . اون غذا حکم لنگه کفشی در بیابان برایمان بود . آن روز آنقدر خوردیم که جانمان داشت به لب می رسید و نزدیک بود انتحار کنیم . شده بودیم مثل تشنه ای که بعد از دیدن کلی سراب به آب رسیده است. دیگه نمی گم ، گذاشتم برا قیامت .... خدایا داغ دل های ما را بووووووق)

مسئولین بسیج باید برای این جور مواقع از قبل برای خواهران بسیج دانشجویی کلاس آشپزی بگذارند . خدا به داد بووووووق آینده یشان بووووووق .

قال المحمد الحسن زاده : خدایا اگر می دانستم روزی کفاره اعمال بدم ، خوردن دست پخت خواهران بسیج دانشجویی خواهد شد هیچ گاه گناه نمی کردم و در گروه گناه کاران قرار نمی گرفتم .

بیش از این حدیث نفس است و کفاره دارد . (بازم تف تو ریا) . مخلص هر چی بچه بسیجیه ، هستیم . چه این ور آب و چه اون ور آب . منظور از آب این جا فقط و فقط آب های نیلگون خلیج همیشه فارس است . خواهشا ذهن خود و ما را درگیر نفرمائید .