سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

7 اظهارنظر مهم در هفتهای که گذشت؛

    نظر

سیدحسن: در ایران دستگیر شدم!/ رئیس قضا: آموزش داده‌اند اسم مقامات را در دادگاه بیاورند/ نفوذی ایران در ضدانقلاب: با نماینده حزب مشارکت ارتباط داشتم

: هفته‌ای که گذشت همراه بود با هزاران رویداد مهم داخلی و خارجی که می توان ساعت ها درباره آنها نوشت و صحبت کرد ولی خبرنگار ما 7 اظهار نظر جالب و مهم از 7 نفر را به عنوان «مهمترین» جملات انتخاب کرده است:

1- رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس نهم: در همه دولتهای گذشته و همه دوره های مجلس این تذکر داده شده است که نباید به اسم استقلال مجلس، درباره هر مسئله ای به دولت معترض شد، مجلس اگر نظر مخالفی دارد می تواند با پرهیز از اینگونه برخوردهای غیرمفید، در آن زمینه، قانون بگذارند.(کلیک کنید)

 2- سید حسن نصرالله در کتاب خاطرات حمیدداوود آبادی: ممکن است بسیار عادی بنماید اگر بگویم که من در شرایط سختی از عراق فرار کردم. در "نبرد اقلیم التفّاح" هم در محاصره قرار گرفته‌ام، اما در هیچ جایی بازداشت نشده‌ام، جز یک‌جا که اگر بگویم شگفت‌زده می‌شوید؛ ایران! آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی!(کیک کنید)

 3- روایت استاد دانشگاه امیرکبیر از سفرش به مالزی: در سفری که به مالزی داشتم در یکی از دانشگاه‌ها چون زمینه کار علمی خودم ماهواره و فضا پیماست کمی از دستاودهای ماهواره صحبت کردم. آن زمان ماهواره امید را پرتاب کرده بودیم که واقعاً کار محدودی است کمی توضیح دادم تمام سالن تشویق می‌کردند. سالن کاملا پر بود.. بیرون آمفی تئاتر فرش انداخته بودند. حتی یک ایرانی بینشان نبود. در آن شهر فقط یک خانواده‌ی ایرانی بود که دکتری می‌خواند. احساس غرور آن‌ها به حدی بود که فکر نمی‌کردند ایران است. احساس می‌کردند جهان اسلام توانسته این کار را انجام دهد.(کلیک کنید)

4- واکنش احمدی نژاد به دادگاه های فساد اقتصادی و بیمه: فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند.(کیک کنید)

 5-آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه: با برگزاری علنی دادگاه‌ها، عزم و اراده قوه قضاییه و مسیر معقول، متین و قانونی دادگاه بر همگان روشن شد. هر چند در خود این دادگاه‌ها برخی متهمان به خیال اینکه می‌توانند به صرف نام بردن از برخی افراد و مسئولان بدون ارائه دلایل و مستندات از خود رفع مسئولیت کنند اما مشخص است که این مسئله نیز نیرنگ و شگردی جدید برای فرار از اتهامات از سوی آنان است.(کیک کنید)

 6-علی کریمی، کاپیتان پرسپولیس درباره قانون سقف قراردادها نیز گفت: این موضوع در سیستمی که در فوتبال ما اجرا می‌شود باید کاملا روشن شود در ست نیست که بعضی از بازیکنان که در تیم ملی نیستند قراردادهای خیلی خوب ببندند این مسائل نشان می‌دهد که زد و بندهایی وجود دارد و فکر می‌کنم هر بازیکنی می‌تواند هر چقدر که حقش است بگیرد اما این مسئله باید روش روشنی داشته باشد. (کلیک کنید)

 7-جدیدترین نفوذی سیستم اطلاعاتی کشور به ضدانقلاب در سخنانی از ارتباطاتش با برخی عناصیر داخلی و خارجی گفت: اگر بخواهیم آنها را رده بندی کنیم می توان به نوری زاده، فردی به نام (ع. ب)، حزب مشارکت، آمریکایی ها و سعودی ها اشاره کرد که به طور مشخص درسال های 88 و 89 به شکل همزمان تماس خود را با من حفظ کردند.(کلیک کنید)