سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

سلام بر ابراهیم....

    نظر

از شهروند اروپایی گفتند . از یک پرس یوگا. از غواصی کوسه ها . از خانواده مدرن و از خانه های open  .

ما به ساعت مان نگاه می کردیم و از ساحتمان غافل بودیم . به قول علی رضا قزوه " امسال به ساعت های کاسیو اطمینان کردیم که نماز صبحمان قضا شد " .

ما تصمیم داریم تا با امام و شهدا تجدید بیعت کنیم و از دشمنان اعلام برائت کنیم و از دوستان اعلام حمایت کنیم . امروز دست از همه چیز شسته ام و اگر چه که اهل جمع جبری نیستم اما می دانم ، 24 بزرگتر از 13 است . حاج قاسم بزرگتر از اسرائیل است و مردم ما را با هیچ احتمالی نمی توان پیش بینی کرد .

برای من که هنوز نمی دانم بیف استراگانوف را در چه چاشتی از روز می خورند ابراهیم گزینه خوبی است .

برای من که تا به حال سر سفره ای که بره پلو باشد ننشسته ام ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می بینم لابی ها گلوی لاله ها را فشرده اند ابراهیم گزینه خوبی است .

- میثم ، میثم ، عمار !

- اینجا مجنون است به گوشم !

صدای هل من ناصر بیسیم ها بلند است . هوا غبار گرفته است و وارونگی نه تنها هوا بلکه یقه انسان ها را هم گرفته است . اینجا مجنون . موقعیت 27 برای بچه های خط .

غزه خواهر خرمشهر است و قزوه بازمانده شهر . اگر آینه جادو بگذارد می خواهم آیینه دلم را پاک کنم .

برای من که امیدی به یقه گردهای راستی و ریش بزی های چپی ندارم ، ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می دانم ابرهیم هم مثل پدر شهیدش در خط است ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که می دانم مرغ بریان را عریان می دهند ابراهیم گزینه خوبی است .

برای من که می دانم نان را به نرخ روز می خورند و بام ها دو هوا دارد ابراهیم گزینه خوبی است . برای من که اختلاس گلوی قلمم را می فشارد ، اقتصاد زبان سرخم را بر باد می دهد و اشتغال زمینی ام می کند ابراهیم گزینه خوبی است .

حیف شد که امام فرمودند نظامیان وارد سیاست نشوند . مگر نه می گفتم گردان حبیب هم بیاید .

دل ها را باید شست ، جور دیگر باید دید .

اینجا شمر بیدا می کند و ما به دنبال قرآنی هستیم به خط علی !

و سلام بر ابرهیم ....