سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ سیاسی فرهنگی پاتک

با افزایشدهندگان تعرفههای درمانی برخورد میشود

    نظر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به افزایش‌دهندگان غیرقانونی تعرفه‌های درمانی در بخش‌های دولتی و خصوصی اخطار جدی داد.

خبرگزاری فارس: با افزایش‌دهندگان تعرفه‌های درمانی برخورد می‌شود

افشین امینی بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه توسعه پنج ساله کشور، تعرفه‌های درمانی در بخش‌های دولتی و خصوصی توسط شورای عالی بیمه تعیین و به وسیله وزارت بهداشت ابلاغ می‌‌شود که تاکنون در سال 91 هیچ افزایش تعرفه‌ای اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تاکنون تعرفه‌های سال 91 تغییری نسبت به سال 90 نکرده است و هیچ پزشک و یا واحد ارائه‌دهنده خدمات پاراکلینیکی در استان فارس حق افزایش تعرفه نسبت به سال گذشته را ندارد.

امینی بیان کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی برخی پزشکان و واحدهای پاراکلینیکی دراین استان اقدام به افزایش 30 درصدی تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته کرده‌اند که این افزایش تعرفه خلاف قانون و قابل پیگرد است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیان عمومی این مطلب به معنای اخطار رسمی به تمام مراکز درمانی خصوصی در سطح استان فارس است و از این به بعد با متخلفان برابر قانون برخورد و از طریق تعزیرات دانشگاه اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

امینی افزود: شهروندان نیز موارد مستند را می‌توانند به اداره تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی شیراز واقع در بلوار زند، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کنند تا موارد مورد پی‌گیری قرار گیرد.